مددجویان با اصلاح الگوی مصرف برق رایگان دریافت کنند/مدیرعامل توزیع برق مازندران حامی ایتام شد

سپری از تکمیل پروژه برق رسانی مسکن مهر میارکلا ساری خبر داد و گفت:اگر مصرف مشترکین در سه فصل به غیر از تابستان زیر ۸۰کیلووات ساعت باشد و در زمان تابستان زیر۱۵۰کیلووات ساعت باشد بهای برق مصرفی آنها رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «فرامرز سپری» امروز(16آذر) در دیدار با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد مازندران که پیرامون هدایت کمک های مومنانه پرسنل  شرکت توزیع برق استان به طرح «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» و برطرف شدن مشکلات برق رسانی به مسکن مهر میارکلا برگزار شد، گفت: مازندران یک میلیون و 450 هزار مشترک برق دارد که 76 درصد مشترکان خانگی، 6 درصد عمومی، 5 درصد کشاورزی و حدود یک درصد صنعتی و 12 درصد در سایر مصارف فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه تکمیل شبکه های برق رسانی واحدهای مسکونی میارکلا ساری در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش داریم همزمان با تکمیل این پروژه مسکونی، تمامی 128 واحد از این مسکن مهر که ویژه مددجویان تحت پوشش امداد استان است علاوه بر برخورداری از انشعاب برق، هچ گونه مشکلی درحوزه برق رسانی نداشته باشند.

 

وی به  با بیان اینکه مددجویان استان برای رهایی از پرداخت قبض برق و کمک به اقتصاد خانواده خود باید به ساعت های پیک مصرف و قیمت آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: وزارت نیرو طرحی را در وزارتخانه مصوب کرد مبنی براینکه اگر مصرف مشترکین در سه فصل به غیر از تابستان زیر 80کیلووات ساعت باشد و در زمان تابستان زیر150کیلووات ساعت باشد پول برق مصرفی آنها رایگان خواهد بود.

 

سپری خواستار اطلاع رسانی این طرح بین مددجویان تحت حمایت اداره کل کمیته امداد مازندران شد تا مددجویان امداد پول کمتری بابت بهای برق بپردازند و یا اصلا هیچ پرداختی برای بهای برق نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اعلام آمادگی پرسنل این شرکت جهت پیوستن به طرح«هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» خبرداد و گفت: حمایت معنوی از 10 نفر از ایتام استان را در قالب این طرح عهده دار شده است.

کد خبر 1000895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha