شناسایی بیش از ۱۰ هزار واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

علیرضایی گفت: از ابتدای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۱۰ هزار و ۲۰۱ نفر واجد شرایط بهره‌مندی از این طرح شناسایی شده است.

«ابراهیم علیرضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: از آغاز ثبت ‌نام برای طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۱۶ هزار و ۵۱۹ نفر در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۱ نفر واجد شرایط هستند.

 

به گفته معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تعداد افراد واجد شرایط تاکنون سه هزار و ۱۵۸ نفر در استان تائید نهایی شده‌اند و برای یک هزار و ۸۴۹ نفر افتتاح حساب شده است.

 

علیرضایی تصریح کرد: همچنین چهار هزار و ۹۵۱ قطعه زمین برای متقاضیان تامین و تخصیص داده شده است.

 

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علاوه بر عملیات ساخت و ساز یک هزار و ۵۰۰ مسکن در استان آغاز شده است که با واریز به موقع وجه از سوی متقاضیان عملیات بهره‌بردای از این واحدها در مدت زمان کمتری انجام می‌گیرد.

 

علیرضایی روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن امید می رود این طرح در استان با سرعت خوبی به بهره برداری برسد.

 

وی، کمبود زمین را مهمترین چالش اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: این چالش در شهرهای کیان، بلداجی و لردگان بیش از سایر مناطق استان است.

 

کد خبر 1000898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha