۵۰۰ بسته معیشتی در سلطان آباد از توابع رامهرمز توزیع شد

نظری از توزیع ۵۰۰ بسته معشیتی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در شهر سلطان آباد از توابع شهرستان رامهرمز خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌ها در راستای ماموریت قرارگاه مبنی بر محرومیت‌‌زدایی در سطح شهرستان رامهرمز انجام شده است.

«عاطفه نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز با اشاره به ماموریت‌های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مبنی بر محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان رامهرمز اظهار کرد: قرارگاه در این راستان برنامه‌های فراوانی را اجرا کرده که از جمله آن امروز ۱۶ آذر ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال را با همکاری جهادگران حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ناحیه رامهرمز در شهر جدید سلطان آباد توزیع کردند.

 

جانشین قرارگاه امام رضا (ع) رامهرمز با بیان اینکه این اقدام در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج انجام شد افزود: امروز با حضور جانشین سپاه رامهرمز، بخش دار بخش سلطان آباد، بسیجیان و جهادگران این رزمایش برگزار شد و تا ریشه کن شدن کرونا ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: این قرارگاه با همکاری بسیجیان در ادوار گذشته و در تمام بحران‌ها از جمله بارش‌های سنگین و سیل‌آسا کنار مردم بوده و همچنین در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری تاکنون سه مرحله از رزمایشات کمک مومنانه توسط این قرارگاه انجام شده است.

 

کد خبر 1000930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha