بیش از ۵۶ نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداد دالاهو قرار دارند

بهرامی، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۶ نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که به دانشجویان تحت پوشش در مقاطع تحصیلات کارشناسی تسهیلات ۵میلیونی ومقطع تکمیلی تسهیلات ۱۰میلیونی پرداخت می شود.

حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دالاهو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ، گفت: بخشی از دانشجویان تحت پوشش در دانشگاه‌های پیام نور، آزاد و علمی- کاربردی مشغول تحصیل هستند که باید برای تحصیل خود شهریه پرداخت کنند. بخشی از این دانشجویان نیز در دانشگاه‌های دولتی و روزانه مشغول به تحصیل هستند که ما به آنها کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بابت کمک هزینه دانشجویی ۳۵میلیون تومان هزینه پرداخت شده است که پیش بینی می کنیم این کمک هزینه در سال جاری به بیش از ۱۰۰میلیون تومان افزایش یابد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دالاهو با بیان اینکه در حوزه پرداخت شهریه دانشجویان نیز سال گذشته ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت شده است، تصریح کرد: این رقم امسال به حدود ۱۲۴ میلیون  تومان افزایش خواهد یافت.

 

بهرامی از پرداخت وام و تسهیلات به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود: سقف وام امسال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری به ۱۰ میلیون تومان می‌رسد و مدت زمان پرداخت اقساط این وام بین ۳۶ تا ۶۰ ماه یعنی ۳  تا ۵ سال است.

 

وی در پایان گفت: دانشجویانی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند نیز می‌توانند با توجه به نیازشان در قالب وام از کمیته امداد کمک هزینه دریافت کنند.

کد خبر 1000965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha