«ساکن مرداب»؛ نمایش نامه ای که آسیب های اجتماعی را در چهار صحنه بیان می کند

این نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر از انتشار نمایش نامه «ساکن مرداب»؛ خبر داد و گفت: این اثر به گوشه ای از اتفاقات جامعه می پردازد، اتفاقاتی که در گذر زمان منجر به آسیب های اجتماعی می شود .

«مهران سلگی»، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازترین اثرچاپی اش بنام «ساکن مرداب» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: ساکن مرداب گوشه ای از اتفاقات جامعه را در قالب تراژدی در چهار صحنه بیان می کند. وقایعی که هر کدام از ما هر روز آن را به شکلی از طریق رسانه ها یا می بینیم یا می شنویم اما اصلاً به آنها توجهی نمی کنیم وبعد از مدتی آن را به دست فراموشی می سپاریم. حرف در این است که هیچ وقت این وقایع را ریشه یابی نکرده ایم و در عمق آن اتفاق ها فرو نرفته ایم تا ببینیم چه میشود که انسان به چنین جنون آنی میرسد.حرف این اثر جنونی است که در لحظه به انسان ها دست می دهد.آیا جنون ریشه در گذشته هر فرد دارد؟ آیا آن فرد در لحظه به جنون میرسد؟

 

وی افزود: همه شخصیت های نمایش نامه «ساکن مرداب»؛ از شخصیت  های حقیقی جامعه الگوبرداری شده است و وقایع آن در قالب یک اثر نمایشی نگاشته شده تا خواننده با آن همزاد پنداری کند.

 

نمایشنامه «ساکن مرداب» به قلم مهران سلگی در 60 صفحه با طرح جلدی از محمد رضا قیطاسی به بازار نشر عرضه شده است. علاقمندان برای خرید اینترنتی می توانند به سایت های کتابراه و طاقچه مراجعه کنند.

کد خبر 1000981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha