اجرای طرح ملی «ایران قوی» با اهدای کتاب بین اعضای کانون رسوال الله (ص) هفشجان

کیوانی گفت: در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کتاب های دلخواه و مورد نیاز بین اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان اهدا شد.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان حضور فعال در طرح ملی «ایران قوی» دارد و تاکنون کتاب های زیادی در قالب این طرح معرفی و در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسانده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: اعضای این کانون با آگاهی از اینکه طرح ملی شنبه های کتاب مساجد به عنوان طرح ملی ایران قوی ذیل «رواق کتاب» است، تلاش خود را به صورت مستمر نسبت به برگزاری فعالیت ها در این زمینه انجام می دهند.

 

وی بابیان اینکه از آغاز طرح ملی شنبه های کتاب مساجد تاکنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب توسط کانون رسول الله (ص) هفشجان معرفی شده است افزود: نوجوانان و جوانان استقبال گسترده از این طرح دارند.

 

کیوانی گفت: طرح ملی شنبه های کتاب مساجد به دلیل ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس در بستر فضای مجازی برگزار می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: همت و تلاش اعضای این کانون از اجرای مستمر طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و جذب جوانان به مساجد است.

 

کد خبر 1000996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha