اعزام ۱۷۰ طلبه بسیجی به یاری مدافعان حرم در مراکز درمانی و بستری بیماران کووید ۱۹

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اهمیت اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی گفت: ۱۷۰ طلبه بسیجی به یاری مدافعان حرم در مراکز درمانی و بستری بیماران کووید ۱۹ اعزام شدند.

« حجت الاسلام قدرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت تحقق رزمایش مواسات و همدلی گفت:  ۱۷۰ طلبه بسیجی به یاری مدافعان حرم در مراکز درمانی و بستری بیماران کووید ۱۹ اعزام شدند. 

 

رئیس سازمان بسیج و طلاب سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: حضور طلاب بسیجی در عرصه های مختلف همواره یکی از اهداف و برنامه هایی است با هدف همراهی با مردم و رفع مشکلات و مطالبات آنان همواره وجود دارد.

 

وی ادامه کرد: در جریان شیوع بیماری کرونا بسیاری از طلاب بسیجی در صحنه خدمت رسانی در قالب ضدعفونی کردن معابر و محلات، آماده سازی بسته های معیشتی، تغسیل اموات و یاری مدافعان سلامت حضور داشتند. 

 

حجت الاسلام قدری بیان کرد: به منظور قطع بیماری کرونا، ۱۷۰ طلبه بسیجی آموزش دیده به منظور یاری رسانی به مدافعان سلامت در مراکز درمانی و بیمارستانی البرز اعزام می شوند.

 

رئیس سازمان بسیج و طلاب سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: این نیروهای بسیجی طلبه روزانه ۳۰ نفر در ۲ نوبت ۶ ساعته به بیمارستان ها اعزام می شوند. 

 

 

کد خبر 1001036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha