بارش برف اردبیل را سفیدپوش کرد / اردبیلی ها شب سردی را تجربه کردند

محمدی گفت: بارش برف از ظهر دیروز ۱۶ آذرماه اکثر مناطق استان اردبیل را سفیدپوش کرد و این بارش ها تا ظهر امروز ۱۷ آذرماه ادامه خواهد داشت.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شب گذشته سرمای هوا به دمای 6 درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرستان های نیر و سرعین رسید و در شهرستان های اردبیل و مشگین شهر نیز 5 درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه کردند.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بارش برف از ظهر دیروز 16 آذرماه اکثر مناطق استان اردبیل را سفیدپوش کرد و این بارش ها تا ظهر امروز 17 آذرماه ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: نفوذ هوای سرد به استان موجب بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی و بارش خفیف باران در بخش شمالی استان شد.

 

محمدی خاطر نشان کرد: از ظهر فردا به تدریج از میزان ناپایداری ها کاسته شده و تنها در بخش هایی از نوار شرقی و مناطق جنوبی استان بارش پراکنده انتظار می رود.

 

وی افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری ضمن پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری بوده اما همچنان هوای سرد در سطح استان  به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان هوای بسیار سرد ماندگار خواهد بود.

 

مدیر کل هواشناسی استان تاکید کرد: طی امروز و فردا به دلیل یخبندان و لغزنده بودن جاده های کوهستانی استان به ویژه گردنه های برف گیر، تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 1001042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha