لغزندگی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارندگی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی درخصوص لغزندگی و تردد در محورهای مواصلاتی استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا رضایی» امروز (۱۷ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نزولات جوی و احتمال آب گرفتگی معابر شهری و روستایی و طغیان رودخانه ها در سطح استان خراسان جنوبی، رانندگان هنگام تردد در مسیر سیلاب ها و آب نمای جاده ها احتیاط کنند و دستورات پلیس مبنی بر مسدود بودن برخی راه ها را جدی بگیرند.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: با تعاملات درون و برون سازمانی و با تهیه و اجرای طرح مقابله با سیل، تمهیدات مورد نیاز به منظور پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی اندیشیده شده است و از شهروندان درخواست داریم هنگام بارندگی از عزیمت به ورودی های منتهی به دامنه کوه ها و مسر رودخانه ها خودداری کنند.

 

وی توصیه کرد: با توجه به این که بارش باران و مه گرفتگی در کلیه شهرستان های حراسان جنوبی ادامه دارد و با توجه به لغزنده بودن راه ها، کاربران جاده ای ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئن تردد کنند.

 

گفتنی است، فعالیت سامانه بارشی امروز هم در خراسان جنوبی ادامه دارد و در مناطق مستعد بخصوص شمال شرق استان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

 

در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران سنجی آلنگ نهبندان با ۲۴ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به ثبت رساند.

کد خبر 1001044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha