دانشجویان سرمایه واقعی و ماندگار کشور هستند

نیشابوری ، گفت: دانشجویان سرمایه واقعی و ماندگار کشورهستند که آینده روشن ایران اسلامی به دستان جوانان و بخصوص پوینگان علم و دانش رقم می خورد.

وحید نیشابوری مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت:  مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شایستگی از جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی یاد کرده‌اند، و آینده روشن و نویدبخشی را با تکیه بر آنان، برای شکوفایی ایران اسلامی تبیین کرده‌اند.

 

وی با تاکید بر اینکه، در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هر تحول بزرگ کشور سهم دانشجویان بسیار برجسته و ممتاز بوده است ،خاطر نشان کرد: چنانچه به تاریخ چند دهه گذشته نگاهی اجمالی بیاندازیم به نقش کلیدی و تاثیر گذار و انکار ناپذیر دانشجویان پی می بریم.

 

نیشابوری همچنین قشر دانشجو را موثر در مبارزه با کرونا دانست و افزود: در همین دوره سخت و طاقت‌فرسای اقتصادی و شیوع کرونا که کشور با کمبودهای فراوان به ویژه در زمینه تجهیزات و امکانات بهداشتی و پزشکی مواجه است، دانشگاهیان و دانشجویان بار دیگر با حضوری موثر وپرتلاش در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی، نقشی پیشرو در مدیریت کرونا را داشتند و دستاورد های علمی ارزنده ای را در کمترین زمان ممکن از خود بر جای گذاشتند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: در شرایط خطیر امروز کشور، هوشیاری و بصیرت دانشجویان می تواند ضمن خنثی سازی توطئه دشمنان نظام، مسیر توسعه و پویایی جامعه را فراهم سازد.

کد خبر 1001053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha