تجربه دفاع مقدس تبدیل به دانشگاهی برای پیشرفت کشور شده است

بشیری گفت: از تجربه دفاع مقدس و تهدید دشمنان قسم خورده، دانشگاهی به وسعت دفاع مقدس ساخته ایم که در راستای بالابردن ارتقای ایران در ابعاد مختلف و رشد علم و تکنولوژی موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی بشیری» امروز (17 آذر) در ویژه برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس که با موضوع شهدای مدافع سلامت استان در خوسف برگزار شد، اظهار کرد: جامعه بشری در شرایط کنونی با تهدیدات مختلف از جمله تهدیدات کرونایی مواجه است اما انسان باید این تهدیدات را به فرصتی برای بهره برداری درست از زمان تبدیل کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه خوشبختانه در شرایط تهدید بیماری کرونا، شاهد اقدامات جهادیِ برگرفته از مکتب ناب اسلام هستیم، گفت: این خدمات جهادگونه نیروهای مردمی و بسیج را در سایر کشورهای غربی نمی بینم.

 

وی خوسف تصریح کرد: کرونا، تغییراتی در زندگی و محدودیت هایی را در جامعه بشری ایجاد کرده است، اما در این شرایط دست روی دست گذاشتن زیبنده نیست چراکه بیماری کرونا، باید زمینه ساز فرصت تعالی برای بهره مندی از شرایط باشد.

 

بشیری با بیان اینکه در طول 40 سال از دفاع مقدس تهدیدهای زیادی به فرصت تبدیل شده است، اضافه کرد: از تجربه دفاع مقدس و تهدید دشمنان قسم خورده، دانشگاهی به وسعت دفاع مقدس ساخته ایم که در راستای بالابردن ارتقای ایران در ابعاد مختلف و رشد علم و تکنولوژی موثر بوده است.

 

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی و کادر درمان در خط مقدم سلامت در حال ایثار هستند، گفت: کادر درمان 24 ساعته در راستای امنیت و سلامت جامعه در دل خطر قرار گرفته و با شوق و ذوق برای خدمت به جامعه بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

بشیری در ادامه با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از کادر درمان، افزود: همه مردم قدردان تلاش های مدافعان سلامت هستند، چراکه در دل خطر برای سلامت و امنیت ما کار می کنند همچنین برخی از این مدافعان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه نکات و جملات بسیار نابی از شهدا به یادگار مانده است که بُرد بسیار وسیعی دارد و باید آویزه گوش مردم و مسئولان باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف تصریح کرد: هم اکنون در شرایطی قرار داریم که با وجود همه اقداماتی که از سوی استکبار برای تضعیف روحیه کشور انجام می شود، شاهد افول استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی هستیم.

 

بشیری با بیان اینکه دشمنان اسلام تمام قد و با تمام امکانات در مقابل ایران ایستاده اند، گفت: این مهم نشانگر این است که کارشان تمام است و افول اسکتبار اتفاق افتاده و دشمن در گِل دست و پا می زند.

 

وی در پایان با بیان اینکه شهدا درس استقامت، سعادت و خوشبختی دادند، گفت: حاج قاسم سلیمانی 40 سال در اوج افتخار خدمات زیادی برای دین اسلام انجام داد، این خدمت حاج قاسم و سایر شهدا فراموش شدنی نیست و ما باید خود را به سیره شهدا وصل و به عنوان سرباز در مسیر ولایت قدم برداریم.

 

 

کد خبر 1001077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha