الزام حضور کادر اداری در تمامی واحدهای آموزشی فومن

محجوبی با بیان اینکه وضعیت جدید شهرستان‌ فومن در شرایط کرونایی، نارجی اعلام شده است گفت: حضور کادر اداری تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی در مدرسه الزامی است.

«رضا محجوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش در مدارس شهرستان به صورت غیر حضوری از طریق آموزش مجازی و توزیع بسته‌های آموزشی یادگیری محور پیگیری می‌شود.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه وضعیت جدید شهرستان‌ در شرایط کرونایی، نارجی اعلام شده است افزود: حضور کادر اداری تمامی واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی در مدرسه الزامی است.

 

وی با بیان اینکه کادر اداری مدرسه باید وضعیت آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان را پیگیری کنند‌ گفت: وضعیت حضور کادر اداری مدارس تا روز شنبه 22 آذر ماه به صورت (یک سوم) خواهد بود و حضور در مدرسه برای پیگیری روند آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان ضروری است.

 

محجوبی به حضور کادر اداری آموزش و پرورش شهرستان اشاره و تصریح کرد: حضورکارکنان کادر اداری آموزش و پرورش شهرستان نیز به (یک سوم) کاهش خواهد یافت و کارکنان اداری به‌صورت شیفت‌بندی در محل کار خود حضور خواهند داشت.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: تعیین وضعیت‌های سه گانه «زرد»، «نارنجی» و «قرمز» بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا است و به صورت هفتگی اعلام می‌شود و در صورت هرگونه تغییر مراتب از طریق پورتال آموزش و پرورش فومن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کد خبر 1001093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha