«امام محله»، طرحی مسجدی برای شناسایی و کمک به حل مشکلات مردم

بهشت گفت: امام محله یک ایده کلی را دنبال می‌کند که در گام دوم انقلاب به جای اینکه از مسجد انتظار برپایی نماز و از روحانی مسجد هم انتظار پیش نماز بودن داشته باشیم، روحانی مسجد مسائل محله را شناسایی و کمک کند تا مسائل در حوزه‌های مختلف حل شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «محمد بهشت» امروز (17 آذر) در دیدار با دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح «امام محله»، گفت: به لطف خداوند و با تلاش و پیگیری مستمر، طرح امام محله با محوریت مساجد در برخی روستاها و محله های شهرستان دنا از جمله مسجد ولیعصر (عج) محله عباس آباد سی سخت با محوریت  حجت الاسلام توکلی مهر، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در حال اجراست .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا اظهار کرد: با توجه به تحقیقات میدانی وسیع شناسایی فرصت ها، آسیب ها، نیازها و پتانسیل هر محله صورت می پذیرد و برای هر محله پرونده ای جامع پیش بینی شده تا امام محله بتواند با اشراف کامل طرح را پیگیری کند.

 

وی در ادامه، تصریح کرد: نباید منتظر نهادها و سازمان های دولتی ماند، بلکه باید با تاکید بر ظرفیت های مردمی هر منطقه مشکلات هر منطقه ای را حل و فصل کرد .

 

حجت الاسلام بهشت با اشاره به طرح «امام محله»، گفت: امام محله یک ایده کلی را دنبال می‌کند و آن این است که در گام دوم انقلاب به جای اینکه از مسجد انتظار برپایی نماز و از روحانی مسجد هم انتظار پیش نماز بودن داشته باشیم، از روحانی مسجد مسائل محله را شناسایی و کمک کند تا مسائل در حوزه‌های مختلف حل شود.

کد خبر 1001121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha