بارش باران و برف و کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

ر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده ‌‎نگری و تصاویر ماهواره، بارش باران و برف و کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده ‌‎نگری و تصاویر ماهواره تا فردا صبح به ویژه برای شمال، مرکز و جنوب شرق استان بارش باران و برف پیش‎بینی شده و فردا اواسط روز از وسعت و میزان بارش کاسته خواهد شد.

 

ضمن اینکه مجدداً از چهارشنبه در مناطق کوهستانی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران و برف را شاهد خواهیم بود، طی این مدت بخصوص ساعات ابتدایی روز در مناطق مستعد از جمله محورهای کوهستانی مه آلودگی همراه با کاهش میدان دید نیز رخ خواهد داد.

 

همچنین با توجه به کاهش دمای هوای شبانه در پاره‎ای نقاط وقوع یخبندان شبانه دور از انتظار نیست. در ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۲- درجه سانتیگراد سردترین و سبزوار با بیشینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب صفر و ۸ درجه سانتیگراد بوده است همچنین آسمان امروز دوشنبه شهرستان مشهد، ابری و مه آلود بعضی ساعات بارش برف بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان یک درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به صفر درجه کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1001213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha