انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آزادشهر/ کشف بیش از ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر

هاشمیان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» عصر امروز(دوشنبه ۱۷ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری مسئولان شورای تامین شهرستان آزادشهر و استان گلستان و با درایت مجدانه سربازان گمنام امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) باندی که به صورت شبکه ای فعالیت می کرد و سال ها مشغول حمل مواد مخدر بودند منهدم شد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه پولشویی در سطح کلان کشور از دیگر اقدامات مجرمانه این باند بوده است، یادآور شد: در حال حاضر این باند شناسایی شده و ضربه خورده است و تعدادی از افراد موثر در این باند دستگیر شدند.

 

وی متذکر شد: در حال حاضر همراه با دستگیری اعضای این باند بیش از ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر و تعدادی اموال کشف شد، البته در بحث پولشویی تحقیقات همچنان در حال انجام است.

 

هاشمیان اضافه کرد: این باند در سطح وسیع کشوری مشغول پولشویی بوده است که وسعت آن بسیار زیاد است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و همه مسئولان و نیروهای امنیتی انتظامی و قضایی و سپاه پاسداران به صورت شبانه روزی مشغول هستند و منطقه را کاملاً از وجود مجرمان و قاچاقچیان پاک کردند تا مردم در آسایش کامل باشند.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: وحدت در استان گلستان زبانزد است و این شاخصه در بین مسئولان و مردم اعم از اقوام مختلف و شیعه و سنی وجود دارد و این اقدامات در نتیجه وحدت و همدلی حاکم در استان گلستان است.

کد خبر 1001258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha