توزیع بیش از ۶ هزار ماسک در طرح سردار سلیمانی بهشهر

پورقربان از توزیع بیش از ۶ هزار ماسک در طرح سردار سلیمانی بهشهر خبر داد و گفت: این ماسک ها در روستاهای نمک چال و یعقوب لنگه توزیع شد.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بسیجیان همیشه در صحنه همچون همیشه پای کار آمدند و طرح سردار شهید سلیمانی با قوت هر چه بیشتر در بهشهر در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: در لبیک به فرمان رهبری، گروه جهادی حضرت ولیعصر(عج) بهشهر و کارگاه سپید ماسک به یاری روستاییان شتافته و ماسک رایگان در بین روستاییان بهشهر توزیع شد.

وی با اعلام اینکه طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» تلاش دارد تا همچون همه طرح های بسیج گره گشایی کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.

پورقربان از توزیع بیش از 6 هزار ماسک در طرح سردار سلیمانی بهشهر خبر داد و گفت: این ماسک ها در روستاهای نمک چال و یعقوب لنگه توزیع شد.

فرمانده سپاه بهشهر یادآور شد: با همه توان برای اجرای طرح سردار سلیمانی وارد میدان شده ایم و این طرح با استفاده از توان مردمی به صورت خیلی ساده و روان و با هزینه‌های بسیار کم اجرا و هزینه‌های آن هم به صورت متمرکز تامین خواهد شد.

کد خبر 1001313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha