اجرای خط انتقال برق به روستاهای سیمکان جهرم به طول ۴۰ کیلومتر

رضایی کوچی گفت: به منظور احداث خط انتقال این پروژه به طول ۴۰ کیلومتر تاکنون هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، در خصوص اجرای پروژه ایستگاه و خط انتقال برق پایدار به بخش «سیمکان» شهرستان جهرم، گفت: تعداد ۱۳۰ فونداسیون نصب دکل خط انتقال پروژه آماده بوده و ۷۰۰ تن آهن‌آلات جهت پایه و دکل برق نیاز است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: یک سوم آهن آلات در منطقه قرار گرفته و ۷۰ درصد سیم مورد نیاز به حجم ۲۰۰ تن نیز تهیه شده است.

 

وی به اعتبار هزینه شده در اجرای این پروژه، بیان کرد: به منظور احداث خط انتقال این پروژه به طول ۴۰ کیلومتر تاکنون هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

رضایی به خرید تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: عمده تجهیزات مورد نیاز ایستگاه واقع در سیمکان تأمین شده و تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ترانس ایستگاه نیز مستقر شده و از اوایل دی ماه کار اجرایی، نصب، تست و راه اندازی تجهیزات آغاز می‌شود.
 

کد خبر 1001397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha