وزارت خارجه فلسطین حمایت بین المللی از مسجدالاقصی را خواستار شد

وزارت خارجه فلسطین ضمن محکوم کردن فراخوان اتحادیه سازمان های یهودی در حمله به مسجدالاقصی، خواستار حمایت بین المللی از مقدسات اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المملکه»، وزارت خارجه فلسطین فراخوان اتحادیه سازمان های «معبد سلیمان»  با عنوان «زمستان یهودی» در جهت حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد و گفت: این فراخوان به بهانه اعیاد یهودی صادر شده و  این اتحادیه خواستار حمله نژادپرستانه شهرک نشینان افراطی به این مکان مقدس شده اند.

 

وزارت خارجه فلسطین گفت: هتک حرمت صهیونیست ها علیه مقدسات مسیحی و اسلامی و در راس آن مسجدالاقصی افزایش یافته است و آنان به فکر تقسیم زمانی و مکانی این مسجد هستند.

 

وزارت خارجه فلسطین در ادامه اعلام کرد: مقامات رژیم صهیونیستی با اقدامات نظامی و امنیتی شنیع ترین هتک حرمت ها انجام می دهند و به کارکنان، نمازگزاران و محافظان مسجدالاقصی سخت گیری می کنند و ورود آنان را به این مکان مقدس محدود می کنند و برای ورود نمازگزاران شرایط سنی می گذارند که تمام این اقدامات هتک حرمت به آزادی عبادی و قوانین بین المللی محسوب می شود.

 

وزارت خارجه فلسطین رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو را مسئول کامل این اقدامات خواند و از جامعه بین الملل و کشورهایی که فلسطین برایشان اهمیت دارد و در راس آن سازمان یونسکو خواست جلوی این اقدامات صهیونیست ها را بگیرند.

 

اتحادیه سازمان های موسوم به معبد سلیمان وابسته به افراط گرایان یهودی برای تبدیل فصل زمستان به «زمستان یهودی» در جهت حمله مستمر به مسجدالاقصی برنامه ریزی می کنند.

کد خبر 1001413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha