۶۵ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان خراسان جنوبی واگذار شد

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ۶۵ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان خراسان جنوبی واگذار شده است، گفت: طی ۸ ماه اخیر اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال برای کمک به ساخت مسکن جامعه هدف در استان پرداخت شده است.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: ۲ هزار و ۷۵۳ واحد مسکونی در راستای اجرای طرح نهضت مسکن در سال ۸۵ برای معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۶۱ واحد مسکونی واگذار شده است.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان تحت پوشش اهدا شده است، افزود: طی این مدت اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال برای کمک به ساخت مسکن جامعه هدف در استان پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به میزان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن گفت: به خانواده های صاحب ۲ عضو معلول شهری تا سقف ۶۴ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود و با توجه به مصوبه جدید کمیته راهبری کشوری این مبلغ تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

 

عرب نژاد در ادامه بیان کرد: در زمینه ساخت مسکن کمک هایی از طرف بنیاد مستضعفان، بهزیستی، انجمن خیرین و بنیاد مسکن به متقاضیان ساخت واحدهای مسکونی شهری دو معلولی پرداخت می شود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه ۴۸۳ واحد مسکونی برای معلولان و مددجویان بهزیستی استان در دست احداث است، بیان کرد: در سال گذشته ۱۴۹ واحد مسکونی به این افراد در استان واگذار شده بود.

کد خبر 1001455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha