۳۰ کیف به همراه لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم گفت: ۳۰ کیف مدرسه به همراه لوازم التحریر به همت خیرین و اعضای این کانون در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

«آرمان هاشمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 کیف مدرسه به همراه لوازم التحریر از جمله مداد، خودکار، خط کش، پاک کن، مدادتراش، مداد رنگی و دفترهای خط دار و نقاشی به همت خیرین و اعضای این کانون در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم تصریح کرد: این طرح با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند و محروم حاشیه ها با کمک خیرین و اعضای کانون انجام شد.

 

وی اعلام داشت: شناسایی این دانش آموزان توسط اعضای کانون صورت گرفت و تلاش کرده ایم تا خانواده بی بضاعت از این اقلام تحصیلی برخوردار شوند.

 

هاشمی ادامه داد: کودکان و نوجوانان دانش آموزان همیشه نیاز به انگیزه برای ادامه تحصیل و موفقیت در دروس دارند و می کوشیم تا به دلیل کمبودهای خانواده در تامین لوازم التحریر از تحصیل بازنمانند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان بنی هاشم عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در روزهای سختی قرار گرفته ایم که نیازمند همدلی بیشتر خیرین از دانش آموزان را می طلبد.

 

هاشمی افزود: امیدواریم با این حرکت خیرخواهانه و فرهنگی بتوانیم انگیزه مضاعف در دل کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور ایجاد کنیم تا در راه ادامه تحصیل بیشتر تلاش و کوشش کنند.

کد خبر 1001498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha