افتتاح نیروگاه ۲۶ مگاواتی برق در گلستان

افضلی گفت: نیروگاه ۲۶ مگاواتی برق با حجم سرمایه گذاری ۲۶۰ میلیارد تومان امروز در گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین افضلی» صبح امروز (سه شنبه 18 آذر) در آیین بهره برداری از پروژه های وزارت نیرو در قالب پویش «الف-ب- ایران» که با ارتباط تصویری با وزیر نیرو به بهره برداری رسید، اظهار کرد: ۶ پروژه با مجموع اعتبار 345 میلیارد تومان امروز با دستور وزیر نیرو در استان گلستان در قالب پروژه های شرکت توزیع نیروی برق مازندران و گلستان به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و گلستان ادامه داد: مهمترین پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید در بخش تولید و نیروگاه 26 مگاواتی بود که حجم سرمایه گذاری این پروژه بالغ بر 260 میلیارد تومان برآورد می شود.

 

افضلی بیان کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه گرگان از ۵۰۰ مگاوات آمپر به ۵۹۰ مگاوات آمپر  دیگر پروژه هایی است که امروز به دستور وزیر نیرو در استان به بهره برداری رسید که اعتبار این پروژه بالغ بر 40 میلیارد تومان است.

 

وی گفت: افزایش ظرفیت پست فوق توزیع گنبد 2 از دیگر پروژه های مهمی است که می توانیم به آن اشاره کنیم که این پروژه 17 میلیارد تومان اعتبار در برداشته است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و گلستان بابیان اینکه پنج دستگاه فیلر 21 ولت در چهار ایستگاه فوق توزیع با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان نصب شده است، افزود: اصلاح شبکه فوق توزیع استان در قالب 11 پروژه و با اعتبار 21 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز انجام شده است.

 

افضلی به بهره برداری پروژه پست ساده فوق توزیع بدراق ملا اشاره کرد و گفت: افزایش پایداری شبکه، تامین برق مستمر و بهبود ولتاژ برق مشترکان منطقه،  کمک به تامین برق مورد نیاز مشترکان صنعتی در سال جهش تولید، ممانعت از اعمال خاموشی ها و کاهش تلفات شبکه برق از  اثرات فنی، اقتصادی و اجتماعی این پروژه ها به شمار می رود.

  

 

کد خبر 1001499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha