۵ هزار واحد مسکونی در گیلان مقاوم سازی می شود

اکبرزاده گفت: امسال سهم گیلان در پرداخت تسهیلات نوسازی پنج هزار واحد مسکونی است که تا پایان امسال به متقاضیان اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد اکبرزاده» امروز( سه شنبه، ۱۸ آذر ) در جمع خبرنگاران به ارائه تسهیلات به روستانشینان برای مقاوم سازی مسکن اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۹ میلیارد و ۷۹۰میلیون تومان از تسهیلات طرح بهسازی مسکن روستایی به متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه این میزان تسهیلات به مالکان ۲ هزار و ۵۸۰ واحد مسکونی روستایی پرداخت شد گفت: سهم گیلان در پرداخت تسهیلات نوسازی امسال،پنج هزار واحد مسکونی است که تا پایان امسال به متقاضیان اعطا می شود.

 

اکبرزاده تصریح کرد: روستانشینان نیروهای مولد جامعه هستند و سعی بر این است با ارائه خدمات لازم از مهاجرت این قشر توانمند به سمت حاشیه شهرها جلوگیری شود.

 

وی اذعان داشت: بی توجهی به روستانشینان زمینه گرایش به سمت حاشیه شهرها را افزایش داده و در نتیجه محله های محروم نشین در شهرها گسترش می یابد.

 

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خاطرنشان ساخت: با ارائه خدمات در قالب طرح هادی رفاه و امکانات در روستا بیش از پیش توسعه یافته است.

کد خبر 1001502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha