برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان در فسا

فیروزی از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان فسا با همکاری شهرداری های این شهرستان خبر داد.

«محمدحسین فیروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: یک دوره مسابقه نقاشی با در هشت موضوع به همت اداره کتابخانه عمومی و همکاری شهرداری های شهرستان فسا به اجرا گذاشته شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: این مسابقه ویژه کودکان برنامه ریزی شده و مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه تعیین شده است.

 

وی با موضوعات این مسابقه نقاشی اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب، کتابخانه، دوست من کتاب، مطالعه، مدافعان سلامت، ماسک، درخانه ماندن، کرونا و شهر من فسا از موضوعات این مسابقه نقاشی به شمار می آید.

 

فیروزی ادامه داد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می توانند در هر یک از موضوعات یا تلفیقی از چند موضوع در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی به جوایز شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان به 20 اثر برگزیده مسابقه نقاشی جوایز یکصد هزار تومانی اهدا می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این رویداد باید فایل تصویر با کیفیت نقاشی را به شماره ۰۹۰۲۹۸۵۲۵۰۵ ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین در کاغذ نقاشی باید مشخصات کامل خود را از جمله نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره همراه، نام شهر و نام کتابخانه قید شود.

 

فیروزی در پایان با دعوت از خانواده ها برای ارسال نقاشی فرزندانشان در مسابقه نقاشی از همکاری شهرداری های فسا، زاهدشهر، میانشهر، ششده، قره بلاغ و نوبندگان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقه قدردانی کرد.

 

کد خبر 1001505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha