اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در بخش حصارگرمخان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج انصار بخش حصارگرمخان گفت: بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در بخش حصار گرمخان ویژه تولید پرورش دام سبک با همکاری این حوزه بسیج اختصاص یافت.

«میلاد فاخر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: به همت و تلاش این حوزه مقاومت بسیج و در جهت اشتغالزایی برای جوانان این منطقه، بیش از 6 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه بسیجیان و دیگر بانک ها برای راه اندازی پرورش دام سبک در بند قشلاق روستای عبدل آباد اختصاص یافت.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج انصاربخش حصارگرمخان افزود: علاوه بر همکاری با این مرکز پرورش دام سبک، در روستای سرچشمه نیز پرورش شترمرغ به تعداد 250 راس وجود دارد که برای 10 تا 20 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 

فاخر اضافه کرد: این حوزه مقاومت بسیج از ابتدای سال جاری تا کنون در راستای کمک های مومنانه بیش از 10 راس گوسفند را قربانی و بین خانواده های نیازمند روستاهای این بخش توزیع نموده و تنها در فروردین ماه سال جاری توانست،  تعداد 29 هزار بطری محلول ضدعفونی تهیه و بین روستاییان و حتی شهر بجنورد توزیع کند.

 

وی ادامه داد: تمام کمک های مومنانه توسط 17 گروه جهادی این حوزه مقاومت توزیع شده و با تشکیل این گروه های جهادی گام موثری در راستای خدمت رسانی به مردم این منطقه برداشته شده است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج انصاربخش حصارگرمخان در ادامه به همکاری بسیج با پاسگاه انتظامی این بخش اشاره کرد و گفت: با همکاری بسیج در قالب گشت های رضویون و همکاری با پاسگاه انتظامی بخش حصارگرمخان بزه‌کاری، سرقت و درگیری های فیزیکی کم شده است.

کد خبر 1001508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha