مراسم یادبود شهید فخری زاده در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حیاتی گفت: به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری حیدرکرار مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان، مراسم یادبود شهید فخری زاده امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان، مراسم یادبودی با حضور عموم مردم و اصحاب مسجد امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد برپا می شود.

 

حجت الاسلام امیر حیاتی ادامه داد: این مراسم با حضوراعضای محله و بچه های مسجد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پس از اقامه نماز اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم یادبود شهید فخری زاده در قالب سه شنبه های مهدوی و با قرائت زیارت آل یاسین و با مداحی کربلایی مرتضی نصیری برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان با یادآوری اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمعات در مساجد، برنامه های مسجد به صورت غیرحضوری برگزار می شود و تلاش می کنیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ها به صورت حضوری برگزار شود.

کد خبر 1001530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha