اولویت گمرک خراسان جنوبی تأمین دستگاه ایکس ری مرز ماهیرود است

رحیم زاده گفت: اولویت گمرک خراسان جنوبی تأمین و نصب دستگاه ایکس ری در مرز ماهیرود است که سبب افزایش سرعت کار و حل مشکلات در حوزه بازرسی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن رحیم زاده» امروز (۱۸ آبان) در دیدار با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدمت به مردم خراسان جنوبی افتخار بسیار بزرگی است و برای بنده وقتی کارم ارزش خواهد داشت که گرهی از مشکلات مردم حل شود.

 

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه با زیرساخت ها و کارهایی که انجام شده، مسیر کار هموار شده است، گفت: در حالی که بر اساس مصوبه مجلس، مدیریت واحد مرز مورد تاکید است و در این خصوص باید یک سازمان تصمیم گیرنده باشد و بقیه همراهی کنند، اما عملا در اجرای این مصوبه با مشکلاتی مواجه هستیم و برخی اوقات همراهی نمی شود .

 

وی با اشاره به ظرفیت های بالای خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه عمرانی اگر بودجه ای باشد طرح ها را به سرانجام می رسانیم، بیان کرد: تلاش می کنیم تا 17 هکتاری گمرک ساخته و طی چندماه آینده ساکن شویم.

 

رحیم زاده تاکید کرد: اولویت گمرک استان تأمین و نصب دستگاه ایکس ری در مرز ماهیرود است که سبب افزایش سرعت کار و حل مشکلات در حوزه بازرسی می شود.

کد خبر 1001535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha