استاندار کرمان از پروژه های عمرانی انار بازدید کرد

استاندار کرمان با سفر به شهرستان انار از بیمارستان ولیعصر این شهر، تقاطع غیر همسطح، شهرک صنعتی انار و کارخانه تولید سیم و کابل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انار، علی زینی وند سه شنبه(۱۸آذر) در بدو ورود به این شهرستان در آستان مقدس امامزاده محمد صالح حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شهدای این شهر بیان کرد: شهرستان انار دارای ظرفیت های خوبی از جمله کشاورزی، تاریخی، میراث فرهنگی، گردشگری و ... است.

 

 

 

استاندار کرمان ادامه داد: اقتصاد مردم این شهرستان بر پایه کشاورزی و تولید محصول ارزآور پسته است امّا در حوزه تحقیقات و صادرات این محصول بیشتر باید کار شود.

 

 

وی افزود: در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی در این شهرستان وجود دارد که باید فعال و احیا شوند.

 

 

 

زینی وند تصریح کرد: با بازدیدی که از بیمارستان 32 تختخوابی ولیعصر(عج) این شهر انجام شد؛ ساخت آن از سال 94 آغاز شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن پیگیری های لازم تأمین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه انجام خواهد شد ضمن اینکه تکمیل این پروژه با توجه به مشکللات درامدی کشور با مشکل مواجه شده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: از تقاطع غیر همسطح تبادل انار هم که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به شاهراه های اصلی کشور متصل است بازدید شد که برای تکمیل این پروژه هم پیگیری خواهد شد تا در زمان معین به بهره برداری برسد.

 

 

 


زینی وند با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی انار اظهار کرد: این شهرک 13 هکتار وسعت دارد و تنها 10 درصد آن مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

 

وی تصریح کرد: یکی از خواسته های مردم این شهرستان راه اندازی مجتمع ادارات است لذا تکمیل این پروژه را پیگیری می کنیم تا مردم مجبور نشوند برای انجام امور اداری خود به شهرستان های همجوار مراجعه کنند.

کد خبر 1001541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha