رقابت مومنانه در سه شنبه های تکریم با محوریت طرح ایران قوی

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای سه شنبه های تکریم گفت: سه شنبه های تکریم با طرح محوریت ایران در بخش شهداء مدافع حرم و دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص سه شنبه های تکریم با توجه به شرایط کرونا گفت: سه شنبه های تکریم با طرح محوریت ایران در بخش شهداء مدافع حرم و دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: شبکه سازی معرفتی، بصیرتی و فرهنگی در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد با اهتمام مسجد یکی از شاخص های اجرای طرح ایران قوی است.

 

وی با اشاره به اهمیت تکریم و توجه به مقام شهداء و ایثارگران بیان کرد: سه شنبه های تکریم از جمله طرح هایی است که به منظور تبیین معارف ایثار و شهادت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز شد؛ این طرح در جریان اجرای طرح ایران قوی که یکی از ابعاد آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است جریان دارد.

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با شناسایی خانواده شهداء و ایثارگران در محلات نسبت به تکریم و تجلیل از این عزیزان در سه شنبه های هر هفته اهتمام دارند.

 

حجت الاسلام شکری ادامه داد: یکی از محورهای طرح ملی ایران قوی که به مناسبت دومین سال رویداد فهما در حال اجرا است، اختصاص به شهداء دوران دفاع مقدس و مدافع حرم دارد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز بیان کرد: ویژه برنامه هایی که در قالب سه شنبه های تکریم برگزار می شود با مراجعه مدیران کانون های فرهنگی هنری به سامانه بچه های مسجد در رقابت مومنانه قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 1001548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha