۴۰ بسته معیشتی توسط کانون حمزه سيد الشهدا بین نیازمندان توزیع شد

دلارام گفت: ۴۰ بسته غذايي به ارزش ۱۲۰ميليون ريال جهت توزيع بين نيازمندان و آسيب ديدگان از کرونا با رعايت پروتکل هاي بهداشتي توسط کانون فرهنگي و هنري مسجد حضرت حمزه سيد الشهدا توزيع شد.

«يحيي دلارام» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در اجراي رزمايش کمک مومنانه، ۴۰ بسته غذايي هر کدام به ارزش هرکدام ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۲ میلیون تومان تهیه و بين نيازمندان و خانواده هاي آسيب ديده از کرونا در محله شهرک انقلاب توزيع شد.

 

مدير کانون حمزه سيد الشهدا در ادامه افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در اين ايام بحراني و شيوع بيماري کرونا بايد به ياري هموطنان خود بشتابيم و در عرصه کمک رساني و ياري نيازمندان فعال باشيم، گفت: اين کانون در راستاي اجراي طرح راهکار برنامه ها و فعاليت هاي متعددي را در قالب طرح ملي ايران قوي تدارک ديده است.

 

دلارام با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

گفتني است کانون فرهنگي هنري حمزه سيد الشهداء در اجراي طرح ملي ايران قوي يکي از کانون هاي پيشتاز مي باشد.

کد خبر 1001552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha