اجرای «نذر خون» در بقعه«شاه داعی الی الله» شیراز

حجت الاسلام حسینی گفت: بقعه متبرک حضرت سید نظام‌الدین محمود (ع) معروف به «شاه داعی الی الله» در روز ۱۸ آذر میزبان برنامه «نذر خون» و اهدا کنندگان خون در شیراز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید میثم حسینی»، امروز (سه شنبه 18 آذر) از برگزاری برنامه «نذر خون» در بقعه «شاه داعی الی الله» شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این بقعه متبرک میزبان اهدا کنندگان خون خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز ادامه داد: به دلیل کاهش ذخیره های بانک خون در استان برای استقرار اکیپ سیار خون گیری در جوار حرم مطهر حضرت سید نظام‌الدین محمود (ع) معروف به «شاه داعی الی الله»، هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت این اکیپ سیار بیان کرد: اهدا کنندگان می توانند از ساعت ۱۵ تا 19 روز سه شنبه ۱۸ آذر به این بقعه متبرک در شیراز مراجعه کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: به دلیل کاهش ذخایر خونی در فارس از زمان شیوع کرونا از تمامی افرادی که برای اهدای خون توانایی دارند برای شرکت در این برنامه نذر خون دعوت می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «سردار شهید سلیمانی» در مراکز «افق» بقاع متبرکه شهرستان شیراز گفت: این با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و کمک به معیشت این افراد که در دوران کرونا دچار مشکل شده اند، راه اندازی شده است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: این طرح تا ۱۳ دی و سالروز شهادت «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» ادامه خواهد یافت و افراد خیر می توانند برای جهت مشارکت در آن به مراکز «افق» حرمین مطهر امامزادگان (ع) در شهر شیراز مراجعه کنند.

کد خبر 1001584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha