آغاز کنفرانس بین المللی مقاومت/ عادی سازی، پنهان کاری خائنان را فاش کرد

شیخ «نعیم قاسم» در کنفرانس بین المللی اتحادیه علمای مقاومت گفت: عادی سازی، پنهان کاری را آشکار کرد و خائنان و افراد برجسته مقاومت و حامیان را مشخص کرد، به همین دلیل موقعیت خاکستری وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، ششمین کنفرانس بین المللی اتحادیه علمای مقاومت با عنوان « انتفاضه امت در مقابله با توطئه های عادی سازی و پروژه های تصفیه» امروز(سه شنبه 18 آذر) با مشارکت شماری از علمای لبنان و فلسطین در بیروت آغاز شد.

 

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این کنفرانس بین المللی گفت: امت ما، امت خیر و خوبی است و باوجود میزان توطئه ها از زمان اعلامیه بالفوردر سال 1917 میلادی، حول  محور مسئله فلسطین و قدس می چرخند. نسل‌های مختلف آزادی فلسطین را حمایت می کنند و به خاطر آن فداکار می کند و گرانبهاترین داریی خود را تقدیم کردند تا فلسطین عزیز و کریم باقی بماند .

 

نعیم قاسم افزود: ما این جوان اصیل مسلمان، مسیحی و ملت مبارز در فلسطین و سراسر جهان اسلام و عرب را می بینیم که به خاطرحق و حقیقت مبارزه و فعالیت می کند.

 

وی تاکید کرد: رژیم های عربی حوزه خلیج فارس هرگز در کنار فلسطین نبودند، به همین دلیل از مقاومت آنها حمایت نکردند، بلکه از برنامه های حل و فصل و امتیازدهی حمایت کردند، از اموال خود برای خرید مطالبات خود استفاده می کنند و مسئله فلسطین را کنار می گذارند.

 

وی ادامه داد: عادی سازی، پنهان کاری را آشکار کرد و خائنان و افراد برجسته مقاومت و حامیان را مشخص کرد. به همین دلیل موقعیت خاکستری وجود ندارد. می بینیم که چگونه رژیم های دیکتاتور در بحرین، امارات و سودان و عربستان تلاش کردند تا موضع خیانت آمیز دربرابر بشر بگیرند.آنها به سمت صندلی هایشان دویدند و به فلسطین خنجر زدند.

 

کد خبر 1001598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha