خلاقیت و نوآوری در حوزه ترویج فرهنگ نهج البلاغه ضروری است

استاندار اصفهان گفت: انتظار از دارالمومنین کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه این است که خلاقیت و نوآوری در حوزه ترویج فرهنگ نهج البلاغه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر عباس رضایی در نخستین نشست شورای هماهنگی طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه در کاشان گفت: همه باید تلاش کنیم در حد توان فرهنگ نهج البلاغه را در جامعه ترویج کنیم و همه ما در این زمینه مسؤولیت داریم.

 

استاندار اصفهان افزود: کاشان قدمت و پیشینه ای تاریخی در نهج البلاغه دارد و این موضوع مسؤولیت ما را در پایتختی این شهر در حوزه نهج البلاغه دوچندان می کند و انتظار از دارالمومنین کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه این است که خلاقیت و نوآوری در حوزه ترویج فرهنگ نهج البلاغه در دستور کار قرار گیرد.

 

رضایی در ادامه بیان داشت: باید به موضوع پایتختی کاشان در حوزه نهج البلاغه نگاه ملی و بین المللی شود و به این موضوع، منطقه ای نگاه نشود و طراحی هایی برای برون رفت از غربت و مهجوریت نهج البلاغه ارائه شود.

 

استاندار اصفهان تصریح کرد: انتخاب کاشان به پایتختی نهج البلاغه فرصت و محلی است برای نشان دادن توان فرهنگی و نمود فرهنگی منطقه و باید همه از این فرصت استفاده کنیم./

کد خبر 1001641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha