لزوم رصد افراد در مسیر بهبودی از اعتیاد

کشفی نژاد گفت: افرادی که در مسیر بهبودی از اعتیاد قرار می گیرند نیز باید مدام رصد شده و به حال خود رها نشوند تا در این راه دچار لغزش مجدد نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 18 آذر) در دیدار با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت: یکی از آسیب اجتماعی جدی امروز در جامعه ما کاهش سن مصرف مواد مخدر است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: لازم است تا از تمام توان و ظرفیت های خود برای مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آن استفاده کنیم تا در آینده نسل قوی و سالمی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این میان پیشگیری با ارائه آموزش و آگاهی بخشی موثر به آحاد جامعه نقش مهمی دارد و اجرای طرح آموزش و پیشگیری در محلات با همین هدف در نظر گرفته شده است.

کشفی نژاد با تاکید بر لزوم رصد افراد در مراکز نگهداری معتادان گفت: افرادی که در مسیر بهبودی از اعتیاد قرار می گیرند نیز باید مدام رصد شده و به حال خود رها نشوند تا در این راه دچار لغزش مجدد نشوند.

«اسماعیل اکبری»، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نیز در این دیدار با قرار دادن معتادان در مسیر صحیح زندگی را در عدم بازگشت به اعتیاد موثر دانست و گفت: با ایجاد بستر مناسب کار و زندگی برای بهبود یافتگان موجب می شود تا آموزش و هزینه های انجام شده در مراکز نگهداری معتادان هدر نرود.

کد خبر 1001647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha