لزوم توجه به کمبود نیروی انسانی و دستگاه دیالیز در صومعه‌سرا

سیدمحمدی بر لزوم توجه به کمبود نیروی انسانی و دستگاه دیالیز در صومعه‌سرا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(سه‌شنبه، 18آذر) در جلسه شورای سلامت شهرستان صومعه‌سرا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: از زحمات کادر سلامت به‌ویژه در ایام کرونا که تلاش‌های وافری کردند تشکر می‌کنم.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: گرچه زحمات بی‌شماری کادر سلامت استان و شهرستان در حوزه بهداشت و درمان داشته‌اند اما همچنان مشکلات بزرگی در حوزه سلامت صومعه‌سرا وجود دارد و نیازمند توجه بیش‌ازپیش است.

 

وی با اشاره به طرح‌های توسعه و عمرانی صومعه‌سرا گفت: تلاش‌های خوبی درزمینهٔ احداث اورژانس شده و علاوه بر آن‌یک دستگاه CT اسکن به شهرستان وارد و مقدمات مکفی برای راه‌اندازی آن فراهم‌ شده و امیدواریم تا ۲۲ بهمن افتتاح شود.

 

سیدمحمدی با اشاره به کمبود نیرو در حوزه سلامت تصریح کرد: در بخش پرستار و منشی در سطح شهرستان با کمبود عدیده روبرو هستیم و انتظار داریم مشکلات در این حوزه رفع شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به طرح‌های حوزه بهداشت صومعه‌سرا نیز بیان کرد: چند خانه بهداشت به همت دانشگاه و خیرین ساخته‌شده و باید از سوی متولیان امر تجهیز به ملزومات بهداشتی شود.

 

وی با اشاره به کمبود دستگاه دیالیز در صومعه‌سرا به سبب مستهلک بودن دستگاه‌های قدیمی خاطرنشان کرد: ۸۰ بیمار دیالیزی در صومعه‌سرا وجود دارند که برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر نیازمند تعداد بیشتری دستگاه دیالیز هستند.

 

کد خبر 1001667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha