بررسی سناریوی پایان رژیم صهیونیستی در مرکز پژوهش‌های این رژیم

مرکز پژوهش‌های امنیت ملی در رژیم صهیونیستی چالش های این رژیم را در جنگ آینده در شمال سرزمین های اشغالی از جمله سناریوی تسلط نیروهای مقاومت بر شهرک های صهیونیستی و پایان این رژیم را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، مرکز پژوهش‌های امنیت ملی در رژیم صهیونیستی اخیرا یک کارگاه تحقیقاتی را درباره چالش های این رژیم در جنگ آینده در شمال برگزار کرد.

 

مطالعات این مرکز با عنوان «نبرد آتی در شمال» در 73 صفحه منتشر شده است که شامل سناریوهای رویارویی، گزینه های راهبردی و توصیه هایی برای سیاست های اسرائیل است.

 

سناریوی حمله غافلگیرانه: سیستم های دفاعی غیر آماده رژیم صهیونیستی، حمله به هزاران موشک از جمله دهها موشک دقیق و هواپیماهای بدون سرنشین از جبهه های موازی در لبنان،سوریه، غرب عراق و غزه از مهم ترین سناریوهاست.

 

در این مطالعه تحقیقاتی این مسئله مورد بررسی قرار گرفت که ارتباطات زمینی از تهران به بیروت انجام می گیرد و گروه های مبارزه چریک وارد رژیم صهیونیستی می شوند و شهرک ها و پایگاه های حیاتی را اشغال می کنند.

 

در این سناریو که جنگ آینده را ویرانگر و بی رحمانه می داند، خسارت های هنگفت به جبهه داخلی و اقتصاد و خسارت های گسترده به جبهه غیر نظامی داخلی رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار داده است.

 

این مطالعه تحقیقاتی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در انتظار نبرد سخت و سنگین است و نگران تسلط نیروهای مقاومت بر شهرک های صهیونیستی است.

کد خبر 1001672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha