حفظ عفت عمومی به مشارکت همگانی نیاز دارد

حفظ عفت عمومی به مشارکت همگانی و انجام فعالیت های فرهنگی مثل جشنواره گوهر فاطمی برای نهادینه سازی فرهنگ های ناب اسلامی مثل عفاف و حجاب و گسترش حیا در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جشنواره گوهر فاطمی یکی از برنامه های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه فرهنگ و عفاف و حجاب است که این برنامه در یگان های مختلف اجرا می شود.

 

پدافند هوایی ارتش کشورمان نیز این برنامه را در مناطق مختلف این یگان برگزار می کند که این برنامه امسال با مشارکت مناطق هوایی شمالغرب و غرب کشور و همکاری مرکز درجه داری اراک به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی برگزار شد.

 

این رویداد فرهنگی و هنری در قالب مقاله نویسی،شعر،سرود،نقاشی،کتابخوانی،آهنگ سازی ودلنوشته اجرا و برگزیدگان آن معرفی و اختتامیه آن به صورت مجازی برگزار شد.

 

*تلاش های فرهنگی دشمنان خنثی شود

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: تلاش های فرهنگی دشمنان با راهکارهای مرتبط با این حوزه خنثی شود.

 

 امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در نشست با تیم اجرایی جشنواره ی گوهرهای فاطمی به تلاش های دشمنان در ترویج فرهنگ غرب و ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: باید این توطئه ها را شناخت و راهکارهایی را برای حل مشکلات پیش بینی و همواره بر اعتقادات و مبانی فرهنگی و اعتقادی جامعه کار کرد.

 

وی ادامه داد: عفت عمومی، حیا و حفظ حرمت های فردی و اجتماعی از ضروریات جامعه است و دشمنان نیز این مولفه های مهم که نقش مهمی در مدیریت نیروی انسانی و حفظ کانون خانواده دارد را مورد هدف قرار داده اند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی اضافه کرد: تلاش در این مسیر وظیفه ای همگانی و ماموریتی متنوع و فراتر از پوشش و حجاب است چرا که مسائل زیرساختی مثل لقمه حلال، رفتار و گفتار در این موضوع مهم است.

 

وی به نقش مولفه های فرهنگی در تقویت توان دفاعی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ابزار رسانه ای و تبلیغی دشمن تحریف و تسخیر فکر و روح نیروی انسانی کشور را مورد هدف قرار داده که همین افراد در مسیر حفظ ارزش ها و سرمایه های ملی هستند.

 

وی اضافه کرد: رشد تعالی نیروی رزمی برای تقویت بنیه های دفاعی کشور لازم و باید در این مسیر برنامه ریزی شود.

 

*300 اثر در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کردند

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: 300 اثر در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کردند.

 

حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» با بیان این مطلب ادامه داد: این جشنواره در رشته های مقاله نویسی،شعر،سرود،نقاشی،کتابخوانی،آهنگ سازی ودلنوشته برگزار شد.

 

وی افزود: منتخبین این جشنواره در هر رشته بر اساس تشخیص داوران انتخاب و در قالب مراسم اختتامیه که به صورت مجازی و حضور مسئولان ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

 

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و تبیین واقعیت های دینی و اعتقادی در حفظ جامعه در برابر آسیب های اجتماعی موثر که عفاف و حجاب از ارکان مهم جامعه برای حفظ بنیان خانواده است.

کد خبر 1001673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha