طرح «هر کارمند یک حامی» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

کلامی گفت: طرح «هر کارمند یک حامی» در قالب پویش ایران مهربان، با همکاری استانداری و ادارات استان جهت حمایت از فرزندان معنوی اجرا خواهد شد.

«محمد کلامی« در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح پویش ایران مهربان برای حامی به ۱۹ هزار کودک یتیم و محسنین در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: در این پویش ملی، برای ۱۹ هزار کودک یتیم و محسنین در سطح استان حامی جذب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ادامه داد: طرح «هر کارمند یک حامی» در قالب این پویش، با همکاری استانداری و ادارجات استان جهت حمایت از فرزندان معنوی اجرا خواهد شد.

وی گفت: هدف از این طرح، رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر و فرزندان دیگری که پدران آنها علی‌رغم میل باطنی به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را ندارند، است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: مردم نیک اندیش با واریز مستقیم مبلغ ماهانه از ۱۰ هزار تومان تا هر رقم دلخواه دیگر به حساب این کودکان، فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز می‌توانند برای شرکت در این طرح، علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان، با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به این کار خداپسندانه اقدام کنند.

کلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح اکرام از سال‌های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: مردم نیک اندیش با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند در حمایت از فرزندان یتیم و محسنین سهیم باشند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی کشور به ضرر محرومان است، گفت: در این طرح، تلاش داریم که در استان، یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی نداشته باشیم. برای اجرای این طرح در استانداری‌ ستادی تشکیل شده و از ظرفیت کارمندان ادارات برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استفاده می‌شود و همه برای حامی شدن دعوت می‌شوند.

کلامی با بیان این‌که اگر مردم از طرح ملی ایران مهربانی اطلاع داشته باشند، خودشان پای کار می‌آیند، گفت: بعد از انتخاب یتیم و واریز پول در سایت امداد برای آن‌ها این رقم به طور مستقیم واریز می‌شود.

کد خبر 1001698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha