چهره شیخ محمد خیابانی گاه مورد تحریف واقع شده است

متفکرآزاد با ابراز نگرانی از مظلوم واقع شدن چهره واقعی شیخ محمد خیابانی میان نسل جدید گفت: در معرفی این شیخ ‌شهید کم کاری و در مقاطعی متاسفانه دچار تحریف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «روح الله متفکر آزاد» امروز در جلسه ستاد همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی در شهر خامنه از پیگیری و اقدامات حجت الاسلام میرتاج الدینی؛ مسول ستاد  بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی قدردانی کرد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت برگزاری این همایش نمایان شدن زوایای شخصیت این مجاهد انقلابی خواهد بود.

وی ضمن ابراز نگرانی از مظلوم واقع شدن چهره واقعی شیخ محمد خیابانی میان نسل جدید افزود: در معرفی این شیخ ‌شهید کم کاری و در مقاطعی متاسفانه دچار تحریف شده است که با برگزاری این همایش زوایای پنهانی این شخصبت آشکار خواهد شد.

نماینده مردم شریف تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : نقش اساسی علما در شکل گیری حکمرانی غیر قابل کتمان است و باید جلوی انحرافات در  این مورد را گرفت.

متفکر آزاد گفت: ما نمایندگان مجلس باید این چنین شخصیت بزرگواری را الگوی خود قرار دهیم و اقدامات ایشان الگوی تمامی حرکت های خود قرار داده و در این راستا قدم برداریم.

همچنین حجت الاسلام ابراهیمی، دبیر اجرایی همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی در سخنانی با تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته در برگزاری سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شهید شیخ محمد خیابانی در شهر خامنه زادگاه این شهر اظهار داشت: ستاد همایش در سطح ملی و بین المللی کار خود را از چند ماه پیش در خانه موزه شیخ محمد خیابانی آغاز کرده است. 

وی افزود : این دبیرخانه با تشکیل کمیته های تخصصی سعی دارد؛ همایشی در شأن نام و شخصیت این شهید بزرگوار و شان مردم استان برگزار کند.

کد خبر 1001734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha