اقدامات آستان مقدس امامزاده سیدمحمد کججانی در مقابله با کرونا

آستان مقدس امامزاده سیدمحمد کججانی تبریز به‌منظور رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ اجرایی می کند.

حجت الاسلام «صمد خلیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده سیدمحمد کججانی تبریز به‌منظور رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ اجرایی می کند.

مدیر آستان امامزاده سیدمحمد کججانی(ع) تبریز خاطرنشان کرد: این طرح تنها بخشی از اقدامات امامزاده در ایام کرونا و قبل از آن بوده است، قرارگاه فعال در این مرکز معنوی در زمینه های مختلفی از جمله پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های غذایی خدمت رسان شهروندان عزیز است.

وی افزود: این آستان مقدس قبل از کرونا نیز با پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در تامین و تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان نیازمند، بسته های معیشتی ماهانه، کمک های درمانی و سلامت نیز فعال بوده است.

حجت الاسلام خلیلی یادآور شد: ارایه مشاوره های تخصصی از جمله مشاوره حقوقی، خانواده و تحصیلی، کمک به دانش آموزان محروم و تکریم نیکوکاران از دیگر اقدامات آستان امامزاده سیدمحمد است که با استقبال عموم مردم همراه بوده است.

وی گفت: هدف ما تنها خدمت به اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان است و سعی می کنیم آتش به اختیار در اجرای فرمان رهبر انقلاب عمل کنیم، از دلسوزان و خیرین جامعه نیز دعوت می کنیم در طرح های مردمی مشارکت کرده تا بتوانیم بر وسعت اقدامات خود بیافزائیم.

 

کد خبر 1001736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha