تلاش شهرداری شیراز برای افتتاح فاز اول بوستان «نهر اعظم» در دهه فجر

اسکندرپور گفت: بوستان «نهر اعظم» نیازهای تفریحی و ورزشی یک خانواده را در سنین متفاوت بر طرف می کند و شهرداری شیراز تلاش می کند فاز نخست این پروژه را در دهه فجر سال جاری افتتاح کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» در بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۱۰ شیراز و بوستان «نهر اعظم» گفت: در حال حاضر ۳۲ پروژه در این محدوده شامل ۱۲ پروژه شاخص با هدف افزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در محدوده شمال غرب شیراز در حال اجراست.

شهردار شیراز ادامه داد: رویکرد مجموعه مدیریت شهری احداث بوستان هایی با امکانات فرهنگی و ورزشی است تا مجموعه ای کامل برای پوشش تمامی سلایق و خواسته های شهروندان اجرا شود و بوستان «نهر اعظم» نمونه عملی از این رویکرد است.

وی اضافه کرد: این بوستان در 2 فاز در حال احداث است که فاز نخست پروژه شامل چهار هکتار فضای سبز و ورزشی همچون مسیر دوچرخه سواری، زمین فوتبال چمن مصنوعی و ... و فاز دوم به مساحت هفت هکتار شامل فضاهای اجتماعی و فرهنگی همچون آمفی تئاتر روباز در حال احداث است.

اسکندرپور تصریح کرد: بوستان «نهر اعظم» نیازهای تفریحی و ورزشی یک خانواده را در سنین متفاوت از کودکی تا بزرگسالی و سالمندی بر طرف می کند و علاوه بر مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی بزرگسالان، در فاز دوم این پروژه مسیر دوچرخه سواری کودکان نیز اجرا می شود تا فضایی امن و ایمن برای دوچرخه سواری بچه ها فراهم شود.

شهردار شیراز اعلام کرد: شهرداری شیراز تلاش می کند فاز نخست پروژه بوستان «نهر اعظم» را در دهه فجر سال جاری افتتاح کند.

کد خبر 1001757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha