تقدیر از مدافعان سلامت در قالب طرح ملی ایران قوی

شورمیج با اشاره به اهمیت تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت گفت: یکی از قالب های طرح ملی ایران قوی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است به همین منظور کانون فرهنگی هنری شهید مطهری رزکان نو با اجرای طرحی به نام از فرشته تا فرشته ها از مدافعان سلامت تقدیر می کند.

« مریم شورمیج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح از فرشته تا فرشته ها گفت: شیوع بیماری ویروسی و ضرورت همکاری و همراهی تمامی مردم از اقشار مختلف برای مقابله با این ویروس ایجاب کرد تا به یک طرحی در خصوص تقدیر و تشکر از مدافعان حرم اقدام کنیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو افزود: از قالب های طرح ملی ایران قوی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است به همین منظور کانون فرهنگی هنری شهید مطهری رزکان نو با اجرای طرحی به نام از فرشته تا فرشته ها از مدافعان سلامت تقدیر می کند.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های جهادی و مردمی بیان کرد: تهیه بسته های معیشتی از خانواده های آسیب دیده کرونا و همراهی با آنان به این منظور که کمی از مایحتاج روزمره آنان تامین شود اقدامات موثری صورت گرفته است. 

 

وی اظهار کرد: در قالب طرح از فرشته تا فرشته ها، از کادر بیمارستان توسط گروه های مردمی به ویژه کودکان در قالب نامه و نقاشی تقدیر و تشکر می شود.

 

شورمیج با در نظر گرفتن مقررات بهداشتی و حفظ سلامتی در شرایط کرونا بیان کرد:  از نیروهای اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانگاه های هر منطقه نیز از طرف کودکان تقدیر و تشکر می شود.

 

مدیر برتر طرح فهما در استان البرز خاطرنشان کرد: طی هم اندیشی انجام شده با خواهران کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو، روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها را برای اجرای طرح از فرشته تا فرشته ها اختصاص دادیم. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو در پایان اظهار کرد: در جریان اجرای طرح با توجه به مشورت انجام شده با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با توجه به اجرای طرح ایران قوی تصمیم گرفته شد که برای اجرای برنامه از فرشته تا فرشته ها همکاری و همراهی لازم را داشته باشیم تا به بهترین نحو این برنامه اجرا شود.

 

 

کد خبر 1001821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha