ورزشکاران بسیجی به یاد شهید سلیمانی مازندران تا کرمان را رکاب می زنند

غفارپور گفت:۱۵ رکابزن بسیجی استان مازندران در تور دوچرخه‌سواری قهرمان علمدار از دیار علویان تا گلزار سردار پرافتخار ایران شهید«قاسم سلیمانی» ،مسیر مازندران تا کرمان را رکاب خواهند زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «کاظم غفارپور» امروز(19آذر) در حاشیه جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد پیش کنگره گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت که در اداره کل ورزش و جوانان استان  برگزار شد، به خبرنگاران گفت: در این جلسه مقرر شد همه موسسات و نهادها با استفاده از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی برنامه‌های اثرگذار و باکیفیتی را به اجرا بگذارند.

 

معاون ورزش و آمادگی جسمانی سپاه کربلا مازندران با اشاره به راه اندازی این کمیته به همت مراکز تربیت بدنی رده های سپاه کربلا در سراسر استان،تصریح کرد: مسئولیت کمیته‌های شهرستانی بر عهده ریاست اداره ورزش آن شهرستان و دبیری کمیته نیز بر عهده تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج خواهد بود.

 

وی برگزاری مسابقات کشوری هدف زنی پاراگلایدار به همت هیئت ورزش های هوایی و پروازی استان، نهضت کمک های مؤمنانه با محوریت سردار دل ها و طرح جهادی پویش اهدای خون ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی در کنار تور دوچرخه سواری قهرمان علمدار  را از مهمترین برنامه های این کمیته در راستای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

 

 غفارپور یادآورشد:15 رکابزن بسیجی استان در تور دوچرخه‌سواری قهرمان علمدار از دیار علویان تا گلزار سردار پرافتخار ایران شهید سلیمانی ،مسیر مازندران تا کرمان را رکاب خواهند زد.

کد خبر 1001887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha