اجرای پویش «سلیمانی ها» با هدف کمک به اقشار محروم جامعه در جهرم

زارعی از اجرای پویش «سلیمانی ها» به همت حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» با هدف حمایت از اقشار محروم و خانواده های کم بضاعت در جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف کمک به محرومان و خانواده های مستمند جامعه، پویش «سلیمانی ها» به همت حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» به اجرا گذاشته شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این پویش با شعار «بیاییم دستگیر هم باشیم» به مرحله اجرا در آمده و شهروندان می توانند کمک های خود را با هدف حمایت از اقشار محروم جامعه اهدا کرده و در این پویش سهیم شوند.

 

وی کمک های مردمی را جهت تامین وسایل و ضروریات خانواده های کم برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: کمک های مردمی در این طرح شامل بسته های کمک معیشتی مواد غذایی، بسته های بهداشتی و ماسک می شود.

 

زارعی ادامه داد: همچنین کیف و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان، جهیزیه ویژه نوعروسان، وسایل گرمایشی شامل بخاری و پتو و وسایل ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا و حمایت از این خانواده ها از دیگر خدماتی است که در راستای اجرای پویش «سلیمانی ها» نیازمند و چشم انتظار کمک ها و حمایت مردم هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این زمینه تا کنون برخی از این وسایل تهیه شده است، بیان کرد: جهت ادامه این فعالیت ها نیاز به حمایت و کمک مردم نوع دوست و خیر در این عرصه هستیم.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به نحوه ارسال کمک های مردمی نیز گفت: این کمک ها به 2 شیوه پرداخت نقدی و همچنین تحویل وسایل به حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج) امکان پذیر است.

 

زارعی در پایان اظهار کرد: از شما شهروندان نیکوکار تقاضا داریم با واریز وجوه خود به  شماره کارت 6273811151233922 مربوط به کمک های مردمی حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج)» یاری گر محرومان و خانواده های کم بضاعت باشند.

 

کد خبر 1001893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha