اختصاص۳۹۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال اعتبار برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان فارس

بذرافشان گفت: با اختصاص۳۹۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال اعتبار در هشت ماه گذشته سه هزار و ۳۰۴ خدمت عمرانی به مدجویان کمیته امداد فارس ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (چهارشنبه 19 آذر) با اشاره به خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد در استان فارس به خبرنگاران گفت: در هشت ماه گذشته سه هزار و 304 خدمت عمرانی به این مدجویان ارائه شده است که 399 میلیارد و 686 میلیون ریال اعتبار هزینه داشته و 124 میلیارد و 676 میلیون ریال آن از منابع کمک های مردمی و مابقی از منابع دولتی، تسهیلات صندوق امداد ولایت و ... تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: در این مدت همچنین سه هزار و 76 مورد خدمات به تامین مسکن مددجویی اختصاص داده شد که یک هزار و 670 مورد به تعمیرات مسکن مددجویی مربوط می شد.

وی با اشاره به واگذاری زمین به خانواده های نیازمند بیان کرد: برای 216 خانوار نیازمند از طریق اداره هایی همچون شرکت عمران صدرا، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و توسط خیران و نیکوکاران استان فارس، زمین تامین و واگذار شد.

بذرافشان ادامه داد: امسال برای تحقق طرح ویژه احداث مسکن ایتام نیز با مشارکت بنیاد مسکن و صندوق توسعه ملی احداث 80 واحد مسکن ایتام در فارس در دست اقدام قرار گرفته است و فارس در اجرای این طرح مقام اول در کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 1001925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha