لزوم تدریس بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها

موسوی بر لزوم تدریس بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: این بیانیه به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود که نقشه راه انقلاب در آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سید عطاالله موسوی» امروز (چهارشنبه ۱۹ آذر) در دیدار با نمایندگان بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک، با تاکید بر لزوم تدریس بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها اظهار کرد: این بیانیه به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود که نقشه راه انقلاب در آن وجود دارد.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون علمی از جمله نانو و پیشرفت‌های پژوهشی اشاره کرد و افزود: هرکجا انقلابی عمل شده موفق شده‌ایم و اگر با تفکر وابستگی حرکت کنیم، هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.

 

وی با اشاره به سرگونی پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاوک آمریکایی‌ها توسط جمهوری اسلامی اذعان کرد: این موضوع مهمی بود که حاصل علم و دانش و پژوهش‌های دانشمندان و متخصصان ما بود.

 

موسوی تصریح کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه بمباران شد اما امریکا جرات پاسخ نداشت و امروز جمهوری اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است.

 

وی عنوان کرد: وقتی دشمنان در جنگ سخت نمی‌توانند به موفقیت برسند از طریق جنگ نرم وارد می‌شوند و در برخی مواقع هم ترکیبی از جنگ نرم و سخت را به کار می‌برند.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه انقلاب‌های رنگین در برخی از کشورها توسط آمریکا صورت گرفت اضافه کرد: امروز دیگر میدان نبرد تغییر کرده و در دل خانه‌ها، ادارات، مدارس و دانشگاه‌های ما است.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که در دل و ذهن جوانان و همچنین دانشجویان ما که مهم‌ترین دارایی جامعه هستند، تردید ایجاد کنند.

 

موسوی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دشمن با استقلال و آزادی ما مشکل دارد و به دنبال این است که جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه ما شهدای دانشجوی زیادی داشته‌ایم یاد آور شد: شما دانشجویان هم نسبت به این موضوعات دغدغه دارید و خواهید داشت و همچنین امید است شور و نشاط مجدد با ریشه‌کنی ویروس کرونا به دانشگاه‌ها و مدارس بازگردد.

 

کد خبر 1001942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha