جشنواره مجازی قصه گویی با عنوان « شوچله» در لرستان برگزار می شود

محمدی گفت: همزمان با شب یلدا جشنواره استانی قصه گویی با عنوان « شوچله» در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد محمدی» امروز(19آذر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی  جشنواره قصه گویی با عنوان مهرواره قصه گویی  برگزار می شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: این جشنواره مجازی با عنوان مهرواره «شوچله»  «شب یلدا» به صورت مجازی  برگزار می شود.

 

وی بیان کرد:  این جشنواره به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم‌آباد برگزار می شود.

 

محمدی با بیان اینکه فراخوان این مهرواره از اول آذر ماه منتشر شده است گفت: شرکت کنندگان می توانندبا استفاده از متون ادب فارسی و قصه های بومی محلی، داستان های خود را با موضوع آزاد تعریف کرده و فیلم آن را به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: کودکان، نوجوانان و بزرگسالان (مربیان، معلمان، پدربزرگ ها، مادربزگ ها) می توانند در این مهرواره شرکت و فیلم اجرای خود را به صورت افقی و حداکثر پنج دقیقه ضبط کنند و تا ۲۵ آذرماه از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۷۲۹۰۴۵۵۶ و یا پیام رسان سروش کانون پرورش فکری ارسال نمایند.

 

محمدی اظهار کرد:‌ قصه گویی از مهم ترین واسطه های تربیتی و هنرهای تأثیرگذاری است که طی سالها، در سطوح مختلف استانی، ملی و بین المللی توسط کانون پرورش فکری برگزار شده و تاکنون اثر خوبی بر مخاطبان داشته است.

کد خبر 1001948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha