مردم یاری سرلوحه فعالیت‌های سپاه پاسداران است

سردار حزنی با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه فراهم آوردن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اما در کنار این مأموریت اصلی، محرومیت‌زدایی و مردم‌ یاری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» امروز (۱۹ آذر) در آیین افتتاح سالن ورزشی شهید محسن فخری زاده در روستای افین شهرستان زیرکوه به نمایندگی از ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: تامین امنیت پایدار کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: سپاه در کنار ماموریت اصلی خود، برای کمک به دولت و مردم بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را نیز در سرلوحه کار قرار داده است.

 

وی یکی از موفقیت‌های سپاه پاسداران را با مردم، در کنار مردم و برای مردم دانست و افزود: وقتی با هم کار کنیم در پیشگاه خداوند و مردم عزیز می‌شویم و مشکلات مردم هم به موقع برطرف و حل می‌شود.

 

سردار حزنی در ادامه به پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اشاره و بیان کرد: مهمترین پروژه‌های ما تامین آب است چرا که آب باعث اشتغال، امید و ماندگاری مردم می‌شود.

 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره بر تاثیر اجرای بندهای خاکی و آبخیزداری، ادامه داد: باید در سراسر کشور و استان خراسان جنوبی این بندهای خاکی در بالادست قنوات اجرا شود چرا که آب باعث اشتغال و آبادانی می‌شود.

 

وی تأکید کرد: اولویت اول ما تأمین آب و اشتغال در خراسان جنوبی است چرا که وقتی این کار انجام دهیم بقیه امور انجام می‌شود.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه بهزیستی اقدام خوبی در ساخت منازل مددجویان انجام داده و ما پذیرفتیم فرش تمامی خانه‌ها و گازکشی برخی خانه‌ها را انجام دهیم، عنوان کرد: باید محرومیت‌زدایی و مردم‌دوستی و مردم‌یاری در همه نهادها و ادارات سرلوحه کار باشد.

 

 

 

کد خبر 1001951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha