برگزاری مجازی مسابقه قرآنی «مدهامتان» تجلی پیوند مسجد، مدرسه و خانواده است

سقاء گفت: برگزاری مجازی مسابقه قرآنی «مدهامتان» تجلی پیوند مسجد، مدرسه و خانواده است و والدین در این برنامه قرآنی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (19 آذرماه) در جلسه هماهنگی مسابقه قرآنی مدهامتان با سایر دستگاه های فرهنگی گفت: برگزاری مجازی مسابقه قرآنی «مدهامتان» تجلی پیوند مسجد، مدرسه و خانواده است و والدین در این برنامه قرآنی مشارکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال مسابقه قرآنی «مدهامتان» به صورت مجازی ویژه برادران و خواهران در رده های سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار خود تا تاریخ 30 آذرماه است و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر از این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

وی افزود: از همه دستگاه های فرهنگی و قرآنی استان که در سال های قبل نیز در این مسابقه مشارکت می کردند نیز دعوت می شود تا با حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقه شور و نشاط قرآنی را در جامعه ایجاد کنند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقه در رشته های تلاوت ترتیل، تحقیق، تقلیدی، حفظ جزء 30، اذان، مکبری، قرائت نماز، حفظ کل و نقاشی برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: برگزاری مجازی مسابقه قرآنی «مدهامتان» تجلی پیوند مسجد، مدرسه و خانواده است و والدین در این برنامه قرآنی مشارکت کنند.

 

سقاء عنوان کرد: بیماری کرونا فرصت مغتنمی برای نشر گسترده مفاهیم قرآن کریم را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فراهم کرده است و حرکت می تواند منجر به آموزش جهانی قرآن کریم در سطح بین الملل شود.

کد خبر 1001956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha