مسابقه دلنوشته با عنوان «حرف های من با سردار» برگزار می شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: مسابقه دلنوشته با عنوان «حرف های من با سردار» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با یاد آن عزیز سفر کرده برگزار می شود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه دلنوشته با عنوان «حرف های من با سردار» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با یاد آن عزیز سفر کرده برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: علاقمندان می توانند دلنوشته ها و حرف های خود را با سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را حداکثر در 100 کلمه نوشته و در این مسابقه شرکت کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره تلفن 09147044991 در پیام رسان های واتساپ و ایتا ارسال کنند و درج نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، سن و آدرس پستی الزامی است.

 

ملکی بیان کرد: علاقمندان می توانند دلنوشته خود را تا 10 دی ماه به پیام رسان های ذکر شده ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: همزمان با اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به 5 اثر برگزیده جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: این مسابقه با مشارکت بسیج مساجد و محلات، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

 

ملکی خاطر نشان کرد: این حرکت فرهنگی کوچکترین قدم در راه شهدا و به ویژه ادامه راه سردار دل ها است و امیدواریم بتوانیم پیوند نوجوانان و جوانان را با شهدا هموارتر کنیم.

 

کد خبر 1001979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha