دستگیری سارقان اماکن خصوصی و دولتی در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی با ۷ فقره سرقت خبرداد.

ابراهیم کوچکزایی در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی از جمله خانه باغ ها ، ساختمان های نیمه کاره و ... دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری 12 شهرستان خاش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی 2 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را داخل مخفیگاهشان دستگیرکردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 7 فقره سرقت از خانه باغ ها ، ساختمان های نیمه کاره و سایر اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان اعتراف کرده و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان ضمن هشدار به شهروندان، گفت: در جهت پيشگيری از سرقت به توصيه و هشدارهای پليسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و يا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سريعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار هم از دستگیری 2 سارق حرفه ای، که اقدام به سرقت مصالح ساختمان های در حال ساخت این شهرستان می کرند خبر داد.

حیدر علی کیخائی مقدم در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 11 این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان مدرس این شهر، به 2 نفر که در حال جابه جایی آهن آلات یکی از ساختمان های نیمه کاره بود مشکوک شدند.

وی گفت: متهمان 30 و 33 ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجويي هاي تکمیلی پلیس به 5 فقره سرقت مصالح ساختمانی دیگر در سطح شهر چابهاراعتراف کردند.

کیخائی مقدم با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سريعاً با 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


 

کد خبر 1001987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha